Sunday, 7 August 2011

Perempuan, Alat Kencing & Tempat Kencing

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Korg pernah x bayangkan kalau perempuan kencing berdiri macam mane?? haa... mesti korg dah start gelak2 kn?? hehehe... ok... cukup2 dgn bayangan korg tu... sbb dah ade pun alat untuk membolehkan perempuan KENCING BERDIRI. haa!!? tak percaye?? jom tengok kat bawah -->


mesti korg hairan macam mane perempuan kencing berdiri kan??

dorg menggunakan alat kat bawah ni -->

guna kertas biase jer....
TAPI zaman semakin canggih dengan terhasilnya.....

perempuan : JGN intai yer... hehehe (sebenarnyer nak bg org skodeng)
perempuan2 : MARILAH KENCING dgn kami!!!

Kalau la benda nih ade kat Malaysia mmg tak boleh nak bayang macam mane....

ALAT KENCING + TEMPAT KENCING = URBAN DISASTER!!!!

24 comments:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

tandas lama lama jadi public attraction.. haha

: THE MECHANIC nampak boom mic merata-rata, di mana? bacala

ridoma said...

ingatkan mak nyah tak siap tadi...

Cik Bell said...

tak baik kencing berdiri taw..hahaha.

Muhamad Zaki khairul said...

pehh ! nice entry ! tak penah tau pun sebelum nie.

Farahin Ahmad said...

hahhaha...habeslah kalau ade kat mesia..sume pakat berdiri lahhh..

Dududu said...

haishhhh mcm2 omputih ni =.=

Alya Esprézzo said...

haihh..tak payah nak terikut dgn benda nie semua, kencing berdiri lepas tu mesti tak basuh kan?? Islam mengamalkam umatnya dgn kebersihan..

dan ade sebab kenapa perempuan disuruh kencing duduk..

bali driver recomend said...

ha...ha...lucu-lucu

http://melancongbali.blogspot.com/

Si BuDaK KaChAk said...

sokong alya...laki pun spatutnye xleh kencing diri tau...kencing kne duduk...

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

eeeeeeeee.....

liya alia said...

asal la pegi cipta benda yang macam nih.. kencing berdidi tak elok lah.. orang cakap kalau kencing berdidi cepat lupa nanti..haaaa

NANAstoryy said...

haha. macammacamlah kan.

nur afiqah hani said...

eiyyy, xsenonoh :P

cikk ida said...

mcm2 hal. haihh~

cik mot said...

errr~ mmg tak ptt di praktik kan.. hee~

cik mot said...

jgn lupe follow back..:) tq

cintatulip said...

perghh.. x meleleh ke??

b a m b a m ' s said...

iskkkk.. x senonoh...!! mana leh kencing berdiri even lelaki pon.. -.-'

Irshadim said...

air takde, susah nak basuh.

chema said...

xsenonoh btol minah2 salleh nih..haha

ღ αεn ツ said...

Ahhhhh, segan gila kalau ada kat Malaysia, wuuu.

dilah_buzz said...

haha... teruk ler mcm tuh.=)

karmilaillang said...

teruk nya......

BIttersweetflavours said...

rasa2nya tak akan ada org pompuan yg gi kencingkat situ