Monday, 25 July 2011

Perbezaan Pemikiran Lelaki dan Perempuan


Nampak sangat perbezaan ketara antara lelaki dan perempuan.
Lelaki hanya fikir secara mudah manakala perempuan pula berfikiran lebih teliti.

Apa pendapat korang?

7 comments:

oja_alia said...

tersangat setuju.!!perempuan ni lebih pk mendalam + kadang2 tu rasa macam...eerrr,,alaaa..susahnye!

lelaki pulak..amek mudah.rasa macam nak amek jek kepale otak lelaki.hahahaa..take it easy all things!

Halusinasi said...

oja : semamangnya lelaki semuanya amik mudah kan? kalau nak beli barang pun tak check apa2 pun, terus je beli..berbanding perempuan

Goblogz said...

laki simple je but perfect

Si BuDaK KaChAk said...

nk tambah skit leh x??
actually laki ni kreatif...but pmpuan ni mudah mniru + edit jd lbih bek dr ape yg laki pk kn...stuju x?

KiMiE said...

Pompuan punya detail kadang2 sampai nyusahkan..tunggu nak cari satu kasut je dah berjam2..

karmilaillang said...

betul...perempuan dha d takdirkn Allah untuk berfikirn mcm tue, sbb tuela perempun mampu menguruskn hal rumhtangga dgn mudh....

Anonymous said...

btl 2 mmg btl... dijadikan pemikiran mendalam sehingga bnda xbtl pn jd btl smpi trjadinya fitnah dan bktinya Quran mnyatakan Kaum wanita lbh rmi dari lelaki mnjdi penghuni neraka... JADI WAHAI KAUM LAKI.. NI LA TUGAS KITA N TNGGUNGJWB KITA UTK BIMBING KAUM WANITA.. simple tp Padat dgn isi...ths the way men thingking