Tuesday 5 July 2011

Entry Pengenalan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Entry pertama bagi sesebuah blog adalah entry pengenalan, dan aku sebagai salah seorang penulis di blog ini akan menerangkan sedikit sebanyak tentang blog ini. 

Nama Blog
Blog ni diberi nama Urban Or Disaster sebab kami akan membincangkan perkara-perkara yang Urban & perkara-perkara yang Disaster atau mungkin kami membincang sesuatu yg boleh dipanggil Urban-Disaster!!

Siapa Disebalik Blog?
Setakat nih hanya aku & Cik Halusinasi yg menguruskan blog nih. Memandangkan kami bukan blogger sepenuh masa jadi ada kemungkinan kami akan melantik beberapa lagi blogger untuk menjadi rakan kongsi blog ini & semestinya semua rakan kongsi dibenarkan mempromot blog sendiri di sini.

Content@Isi Kandungan Blog
Isi blog ini berupakan fakta & pandangan peribadi terlampau maka jika ada sesiapa yang terasa atau tidak suka dengan senang hati anda boleh BAKO jer blog nih....Hehehe

Sumber Isi Blog
Kami akan merujuk kepada banyak sumber bagi isi blog ini antaranya :
- Akhbar online/harian
- Blog-blog yg berinfo pelik/jelik tapi benar
- Pengalaman peribadi kawan-kawan atau blogger-blogger

*setiap sumber dari blog2 akan di-backlink kan secara percuma

Isi blog juga mungkin akan di-bahas-kan secara meluas... sebagai contoh :
Ada yang kata kaum Hawa kalau memandu komfom lembab la. Tak reti memandu la. Jadi, Cik Halusinasi sebagai wakil kaum Hawa akan membela dengan entry di blog ini. Sementara aku (mewakili kaum Adam) plak akan menyatakan hujah-hujah aku yang menyokong statement kat atas tu.
Sampai sini dulu entry pengenalan kami. nantikan entry-entry yang Urban, yang Disaster or Urban Disaster dari kami....

2 comments:

faizlaster said...

oi atim...amende ni???

kaizen said...

blog baru laa... group blog